Na spokojnie.

Od poniedziałku odpoczywam od szkoły. Mam ferie. W końcu mam czas na sen.
Bo codzienne wstawanie o godzinie 5.40 może naprawdę doprowadzić do totalnego zmęczenia.
Teraz mam czas na spokojne podniesienie się z łóżka, wypicie ze smakiem porannej kawy.
A potem zazwyczaj sprzątanie bo przez natłok obowiązków w pracy zapanował totalny rozpierdziel.
Dzisiaj ogarniałam szafy... na całe szczęście udało mi się zrobić wszystko tak jak chciałam!
Teraz popijam już kolejną dzisiaj kawę i oglądam nowy serial z Małgorzatą Kożuchowską.
Nie mogłam obejrzeć premierowego odcinka więc korzystam z możliwości internetowych.
I po pierwszych 15 minutach nie jestem zachwycona. Ale oglądam dalej...

Chcę zrobić porządki w linkach. Proszę dajcie znać kto mnie czyta :)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Czytam :)
    U mnie już dawno po feriach :/
    Moje województwo było jako pierwsze.
    I po feriach zmiana zmiany ;p Teraz u mnie pobudka o 5:40.
    Udanego feriowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne że ja czytam. Odpoczywaj ile się da.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się melduję;) Też się "bycze"i też mam ambitne plany porządnego ogarnięcia mojego grajdolka;) Szkoda ze pogoda sprawia, ze jakoś chęci brak;P Ale spokojnie-jeszcze jest czas :)
    Buziaki
    Kameleonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam i ja w dalszym ciagu ale bloga nie mam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj :)
    U Mnie już po feriach..

    Czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci, że ja też mam obowiązkowy urlop więc aktualnie bawię się z bratankiem, który w ogóle się nie męczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam czasu na komentarze ale czytam :) mam Cię w linkach :)
    w ogóle zmieniam za jakiś czas status bloga na zamknięty tylko na zaproszenie więc jeśli masz ochotę mnie czytac zostaw u mnie na blogu mejla :)

    OdpowiedzUsuń